MOKSLININKAI PAAIŠKINA 4 PRIEŽASTIS, DĖL KURIŲ ATSIRANDA KOJŲ MĖŠLUNGIS » Gydomės Patys
Registruotis    Prisijungti
Prisijungti
» » MOKSLININKAI PAAIŠKINA 4 PRIEŽASTIS, DĖL KURIŲ ATSIRANDA KOJŲ MĖŠLUNGIS
589

MOKSLININKAI PAAIŠKINA 4 PRIEŽASTIS, DĖL KURIŲ ATSIRANDA KOJŲ MĖŠLUNGIS

MOKSLININKAI PAAIŠKINA 4 PRIEŽASTIS, DĖL KURIŲ ATSIRANDA KOJŲ MĖŠLUNGIS
Šis nemalonus pojūtis daugelį žmonių pažadina naktį, tačiau, laimei, mėšlungis nėra linkęs trukti daugiau nei 10 minučių. Tačiau tai gali priversti jus jausti skausmą kitą dieną.



Daugelis žmonių tiesiog atsikrato skausmo, tačiau tai gali būti pasikartojanti problema, jei nerandate šaltinio, kaip tai ištaisyti.

Šiandien mes apsvarstysime šių raumenų mėšlungio priežastis ir būdus, kaip jas pašalinti.

Kojų mėšlungio priežastys

1. Dehidracija
Kai daug prakaituojate arba tiesiog negeriate vandens, jūsų kūnas praras elektrolitus, kurie padeda palaikyti tinkamą raumenų funkciją. Taigi, nehidratuodamas savo kūno, gali atsirasti dažnas raumenų mėšlungis.

2. Jaučiatės šaltai,
nors daugelis žmonių geriau miega vėsioje patalpoje, dėl šaltesnės temperatūros gali atsirasti raumenų mėšlungis. Jei primygtinai reikalaujate, kad kambaryje nebūtų šalta, būtinai apsiaukite pakankamai antklodžių ir nepamirškite apvynioti kojų.

Esant šaltai temperatūrai, raumenys gali sukietėti ir tapti nelankstūs, o tai gali sukelti skausmingus raumenų susitraukimus.

3. Ilgą laiką būkite vienoje padėtyje.
Ar dirbate visą dieną, sėdėdami ar stovėdami, tiesiog būdami toje pačioje padėtyje – vėliau tai gali sukelti raumenų mėšlungį, ypač jei nešildote. Moterys, dėvinčios kulnus, yra ypač pažeidžiamos raumenų mėšlungio, nes tai sukuria didžiulę naštą kojoms, stuburui ir kojoms.

4. Pratimai be tempimo
Viena iš didžiausių klaidų, kurią žmonės daro dažnai, yra treniruotės be tempimo prieš ir po. Nors mankšta padidins jūsų kūno rengybą ir jėgą, tempimo trūkumas gali sukelti skaudžių pasekmių vėliau.

Kaip išvengti kojų mėšlungio

1. Nusimaukite šiltą dušą
Prieš treniruotę atliksite apšilimą, kad paruoštumėte raumenis treniruotėms ir išvengtumėte traumų, tiesa? Ta pati sąvoka taikoma ir traukulių prevencijai. Jei raumenys jaučia skausmą ar sustingimą, tiesiog šokinėkite po dušu, kad palengvintumėte skausmą ir atpalaiduotumėte raumenis.

2. Gerkite sūrymą.
Galbūt anksčiau girdėjote apie šią seną priemonę, ir daugelis žmonių ja sėkmingai naudojosi. Tyrimais įrodyta, kad skynimo sultys yra veiksmingos pašalinant mėšlungį, o vienas tyrimas įrodė, kad sūrymas veikia geriau nei vanduo.

3. Valgykite bananą
Raumenų spazmai gali atsirasti ir dėl žemo kalio kiekio. Bananuose yra viena didžiausių kalio koncentracijų bet kokiame gamtiniame maiste, todėl kitą kartą, kai atsiranda mėšlungis, pabandykite valgyti bananą ar du, kad padidintumėte kalio kiekį ir palengvintumėte jūsų būklę.

Šaltinis: paranormal.lt

Skaitė: 589   

Komentarai

Sitede kayıtsız olarak olarak gezinmektesiniz.
Sayın ziyaretçimiz size üye olmanızı tavsiye ederiz.