Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo » Gydomės Patys
Registruotis    Prisijungti
Prisijungti
» » Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
1390
Naujienos, Liaudies medicina, Informaciniai, Svarbu žinoti

Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo

Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
Miegas, mielas sapnas : kaip malonu, kai ryte jums nieko nereikia ir galite gulėti šiltoje lovoje, keisdami mirtingus dalykus į palaimingą laisvalaikį.



Tačiau praktiškai nedaug žmonių gali sau leisti tokią prabangą: mokslininkai apskaičiavo, kad vidutinis amerikietis miega maždaug 7 valandas per dieną (rusų kalba maždaug tiek pat), o japonai yra visiškai patenkinti 6 valandomis.

Iš viso pasaulyje iki 70 milijonų žmonių nemiega pakankamai.
Neurologas Michaelas Jaffe’as iš Floridos universiteto ilgą laiką tyrė trauminės smegenų traumos ir miego trūkumo poveikį smegenims.
Savo straipsnyje jis pažymi, kad jau 1942 m. 84% amerikiečių gavo rekomenduojamas 7–9 valandas; 2013 m. tuo gali pasigirti tik 59 proc.

Ir jei mes kalbame apie lyčių skirtumus, tada vyrai miega vidutiniškai 25 minutėmis mažiau nei moterys, tuo tarpu dauguma respondentų pripažįsta, kad jie negauna pakankamai miego.

Kai kuriose kultūrose miegas buvo vadinamas „mirties broliu“ (Johanno Heinricho Füssley „Košmaras“)

Tuo pačiu metu nėra visiškai aišku, kaip nustatomos „somnologinės“ sienos: kas nusprendžia, kiek valandų praleisti Morpheus karalystėje?

Mokslininkai mano, kad svarbu sutelkti dėmesį į savo jausmus (ir taip pat galite išbandyti save Epworto skalėje): jei turite tik septynias valandas, kad jaustumėtės linksmi, tai yra „jūsų“ laikas. Bet net jei po dešimties valandų miego jaučiatės pervargę ir pavargę, teisinga ne sumažinti miego kiekį, bet apsilankyti pas gydytoją.

Kas suteikia mums sveiką miegą
Miego trūkumas neapsiriboja vien nuovargiu: tyrinėtojai sugebėjo išsiaiškinti, kad miego trūkumas gali neigiamai paveikti sinapsinį plastiškumą ir atminties kodavimą, sukeldamas nemanymą ir blaškymąsi.

Vaikai, kurie miega mažiau nei nustatytas laikas, paprastai gali pasigirti maždaug dešimčia lėtinių ligų, įskaitant širdies ir kraujagyslių, diabetą, astmą, depresiją ir nutukimą.

Tiesa, nėra visiškai aišku, ar netinkamas režimas sukelia sveikatos problemų, ar, priešingai, būtent šios ligos prisideda prie miego sutrikimų.

Pavyzdžiui, hipertiroidizmas, skydliaukės liga, sukelia vaiko hiperaktyvumą ir gali sukelti nemigą.

Įdomu, kad miego trūkumas yra tiesiogiai susijęs su persivalgymu . Taigi vienoje iš savo paskaitų mokslinė žurnalistė Asija Kazantseva pažymėjo, kad nemiegantiems žmonėms svoris paprastai padidėja, nes sumažėja jautrumas insulinui.

Kai mes valgome, cukrus patenka į kraują, o jei miegame tiek laiko, kiek reikia, ląstelės gauna „insulino signalus“ ir pradeda vartoti cukrų, jei ne, ląstelės praranda jautrumą insulinui, o blogiausiu atveju tai gali sukelti 2 tipo diabeto išsivystymui.

Be to, sumažėja leptino, atsakingo už energijos apykaitos reguliavimą, išsiskyrimas, o ghrelino, „bado hormono“, priešingai, išsiskyrimas padidėja, o tai tik sustiprina mūsų apetitą.

Imuniteto padėtis nėra geresnė : dėl nepakankamo miego imuninės ląstelės rizikuoja prarasti kovą su piktybiniais navikais, taip pat sumažėja antikūnų prieš gripą ir atsparumas infekcijai.

Evelyn de Morgan „Naktis ir sapnas“
Miego trūkumas stimuliuoja simpatinę nervų sistemą, sukeldamas „kovos ar skrydžio“ reakciją : pakyla kraujospūdis, širdis pradeda dažniau trauktis, endokrininė sistema išleidžia daugiau kortizolio, streso hormono, apskritai, o pojūtis nėra labai geras, ir tai akivaizdžiai neduoda naudos sveikatai.

Miego trūkumas, be abejo, daro įtaką socialiniam gyvenimui – kaip jau galima spėti, jis taip pat yra neigiamas.

Be to, kad visada jaučiate susiskaldymą ir dirglumą, trukdantį tinkamai bendrauti su kitais, rizikuojate ir dažniau sėdėti nedarbingumo atostogose (sveiki, imunitetas nužudytas) ir netgi tapti nelaimingo atsitikimo dalyviu: „Jaffe“ nurodo tyrimus, kuriuose miego trūkumas susijęs su padidėjusiu žmonių skaičiumi. autoavarijos.

… o kas yra mūsų smegenys?
Apie tai, kad miego trūkumas neleidžia kaupti informacijos, buvo žinoma jau seniai.

Tačiau naujais tyrimais mokslininkams pavyko padaryti sensacingų išvadų: paaiškėja, kad miego metu suaktyvėja glifatinė sistema (beje, ji buvo aptikta tik 2012 m.) – tai smegenų savaiminio valymo sistema, šalinanti „baltymų atliekas“ .

Priešingu atveju, kaupiantis „kenksmingiems“ amiloido beta baltymams, sunaikinami nerviniai ryšiai ir vystosi Alzheimerio liga.

Net viena naktis, kurią praleidote ne stebėdama spalvingus sapnus, bet, tarkime, linksmindamiesi vakarėlyje su draugais, žymiai padidina beta-amiloido kiekį .

Mūsų miego ir pabudimo ciklą reguliuoja cirkadiniai (cirkadiniai) ritmai: būtent jie leidžia mums prisitaikyti prie 24 valandų pasaulio, o pagrindinis pagalbininkas šiame yra šviesa, tiesiogiai veikianti miegą, ir melatonino išsiskyrimas.

Mūsų akies tinklainėje yra ląstelių, kurios sąveikauja su smegenų laikrodžio „reguliatoriais“, esančiais pagumburyje, ir ši sąveika priklauso nuo šviesos.

Taigi buvo nustatyta, kad šie neuronai yra veikiami mėlynos šviesos bangų.

Ir mums tai yra didelė problema: būtent mėlyna spalva yra „mėgstamiausias“ kompiuterių ir išmaniųjų telefonų atributas, o mėlyna spalva padidina mūsų nerimo lygį, slopina melatonino gamybą ir atitinkamai apgauna mūsų smegenis, įtikindama, kad langas yra diena, o ne naktis.

Todėl prasminga sumažinti ekrano ryškumą ir likus 2 valandoms iki miego pakeisti naujienų kanalą knyga.

Literatūroje sapnas, susijęs su nesąmoningu, laikomas vienu iš psichologijos įrankių – atkurti herojaus vidinį gyvenimą (K. Bryullov „Močiutės ir anūkės sapnas“).

Žinoma, sakyti, kad miegas yra visų problemų sprendimas, turbūt nereikėtų, tačiau neįmanoma pervertinti jo poveikio, nes dažnai mums tai yra nemokamas vaistas ir įvairių ligų prevencija.

Nereikėtų atmesti fakto, kad „fiziologinės ramybės būsenos“ reiškinys dar nebuvo taip gerai ištyrinėtas, todėl būsimi tyrimai vis tiek mus gali nustebinti.

Atsisakykite naktinių pamainų darbe, pakeiskite vakare atnaujintą socialinių tinklų puslapį, kad skaitytumėte knygas, besisukančias puslapiais, nebijokite, jei jums reikia ne 8, o visos 10 valandų miego – ir malonių svajonių!

Šaltinis: paranormal.lt

Skaitė: 1390   

Komentarai

Sitede kayıtsız olarak olarak gezinmektesiniz.
Sayın ziyaretçimiz size üye olmanızı tavsiye ederiz.