Kodėl Naudingi Kasdieniniai Sukamieji Mostai Rankomis » Gydomės Patys
Registruotis    Prisijungti
Prisijungti
» » Kodėl Naudingi Kasdieniniai Sukamieji Mostai Rankomis
384

Kodėl Naudingi Kasdieniniai Sukamieji Mostai Rankomis

Kodėl Naudingi Kasdieniniai Sukamieji Mostai Rankomis
Sukamieji mostai rankomis: kaip teisingai atlikti ir kam naudingas šis pratimas. Iš matymo atrodo, kaip mokyklose fizinio rengimo pamokose apšilimo pratimas, tačiau jis veikia visiškai kitaip. Jų dėka žmogus gerina fizinį pasirengimą, savijautą ir nuotaiką.
Kaip kasdieniai sukamieji rankų mostai veikia organizmą.
Tokių pratimų atlikimui kojas reikia išskėsti pečių plotyje ir truputį jas sulenkti. Toliau nuo pėdos perduodame impulsyvų judesį ir imame sukti rankas. Atliekame apie 15 maksimalių sukamų judesių mostų į priekį, po to sukame rankas į priešingą pusę ir darome 15 pakartojimų.

Judesio koordinacijos gerinimui galima atlikti sukamuosius rankų mostus į skirtingas puses, dešine ranka į priekį, o kaire – atgal ir panašiai. Iš pradžių smegenys bus sutrikusios, bet greitai išsirikiuos neuroninė jungtis.

Kaip kasdieniai sukamieji rankų mostai veikia organizmą.
Dėka kasdienių sukamųjų mostų jūsų organizmas įgis:



1. Kraujotakos ir smegenų ląstelių funkcionavimo pagerėjimą.
2. Kraujas varinėjamas po organizmą, išsitiesia raumenų audiniai, pagerėja plaučių veikla.
3. Vyksta vestibiuliarinio aparato pagyvėjimas.
4. Gerėja smegenų pusrutulių darbo sinchronizaciją.
5. Padidėja dėmesio koncentracija.
6. Pakyla nuotaika ir praeina stresinė įtampa.

Kūno mankšta, sportas, sveikata, mankšta, raumenys, pečių sąnariai, fi
Šie pratimai naudojami net treniruojant astronautus ir yra įtraukti į kai kurių olimpinių komandų programą. Šiems pratimams atlikti nereikia didelių priemonių, jie puikiai gali būti atliekami namuose.

Šie pratimai taip pat lavina rankų judėjimą. Jie priverčia dirbti visa pečių juostos dalį. Atliekant sukamus rankų judesius, dirba krūtinės, nugaros ir kaklo raumenys. Dažnai atliekant šį pratimą pamažu auga raumenų masė, pašalina įvairių pečių raumenų trūkumus.

Po to, kai idealiai ir lėtai atliksite šį pratimą, galėsite padidinti krūvį ir pagreitinti tempą. Galite šį pratimą vėliau sujungti su šuoliai, panaudoti nedidelius svarmenis ir t.t.

Atlikite šiuos pratimus kasdien, po kurio laiko pagers fizinė ir moralinė kūno būklė. Fiziniai pratimai visada duoda tik naudos.

Šaltinis: paranormal.lt

Skaitė: 384   

Komentarai

Sitede kayıtsız olarak olarak gezinmektesiniz.
Sayın ziyaretçimiz size üye olmanızı tavsiye ederiz.